Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Marketing kultury

80%
4 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Marketing kultury

Podtitul: Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost


Originální název: Marketing kultury
Poprvé vydáno celosvětově: 2012

Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 1x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 1x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka

Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče. (Založil/a: gabce)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

Boris
80% 80% 80% 80% 80%
  5. 7. 2014, 15:37
Užitečná kniha, která shrnuje poznatky z oblasti marketingové komunikace v kultuře. Pro pestřejší četbu využívá praktických příkladů a statistik. Co mi vadilo, bylo velké množství závorek, jež rušily plynulost četby. Přestože byla kniha vydána před dvěma roky, za vývojem trendů nezaostává a zmiňuje nejaktuálnější komunikační možnosti (sociální sítě, youtube atd.). Leckomu může kniha ukázat další komunikační kanály, o který doposud neuvažoval. Laik se přiučí a znalec si rozšíří obzory. Škoda, že se příklady a statistiky více zaměřovaly na klasickou hudbu než na divadlo.