Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Dějiny reklamy

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Profil knihy je v jiném jazyce
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Dějiny reklamy

Nejnovější vydání:
Slovart - 2009
ISBN: 978-80-7391-266-6
Počet stránek: 336
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Slovart (2009) 978-80-7391-266-6 336

Historie západní reklamy je dlouhá a tomu nasvědčuje i skutečnost, že první reklamu umístil Francouz Théophraste Renaudot do La Gazette de France už v roce 1630. Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca - Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použita umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte. (Založil/a: Laděnka Šušu)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace