Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Ekonomické chování I.: Chování spotřebitelů a výrobců

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Ekonomické chování I.: Chování spotřebitelů a výrobců

Podtitul: Příběhy o lidech, firmách a hospodaření vlády


Originální název: Ekonomické chování I.: Chování spotřebitelů a výrobců
Poprvé vydáno celosvětově: 2013

Nejnovější vydání:
Nezjištěno / Jiné - 2013
ISBN: 978-80-87681-00-8
Počet stránek: 181
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Nezjištěno / Jiné (2013) 978-80-87681-00-8 181

Ekonomie je věda o chování lidí, firem a vlád. Základními principy ekonomického myšlení jsou princip porovnání nákladů a prospěchu a princip rozhodování na základě mezních hodnot. Chování podle těchto principu se označuje jako racionální a znamená, že určitou činnost by měli jedinci, firmy i vlády vykonávat jen tehdy, když dodatečný prospěch z ní je větší nebo alespoň stejný jako dodatečné náklady na ni vynaložené. Náklady musí zahrnovat též cenu příležitosti. Kniha vysvětluje chování spotřebitelů a výrobců pomocí příběhů, které uvedou čtenáře do problematiky srozumitelným a laskavým způsobem. (Založil/a: Jamesová)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace