Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Velký slovník marketingových komunikací

100%
5 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Velký slovník marketingových komunikací Originální název: Velký slovník marketingových komunikací
Poprvé vydáno celosvětově: 2012

Nejnovější vydání:
Grada - 2012
ISBN: 978-80-247-4354-7
Počet stránek: 272
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 2x v přečtených
v knihovně 1x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Grada (2012) 978-80-247-4354-7 272

Dlouho očekávaný slovník pojmů z marketingové komunikace je konečně zde! Zkušení autoři a odborníci vysvětlují téměř 1500 hesel z oblasti reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu, osobního prodeje, psychologie marketingové komunikace a také z nových forem a prostředků marketingové komunikace. Publikaci, která je zcela ojedinělá na českém trhu, ocení všichni pracovníci marketingu a marketingové komunikace a studenti vysokých i středních škol. (Založil/a: gabce)

(více)  

Štítky

více  
Pavel Horňák Pavel Horňák

Další díla
Zobrazit další díla autora  
Olga Jurášková Olga Jurášková


Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace