Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Reklama, propagace a marketingová komunikace

80%
4 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Reklama, propagace a marketingová komunikace Originální název: Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Poprvé vydáno celosvětově: 2008

Nejnovější vydání: (Všechna vydání)
Computer Press - 2008
ISBN: 978-80-251-1769-9
Počet stránek: 504
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Computer Press (2008) 978-80-251-1769-9 504 Překlad: Vladimír Paulíny

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.

Publikace je určena:

studentům ekonomického zaměření, kteří chtějí získat co nejvíc informací o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci
pro lidi z reklamních a marketingových agentur, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi ze zahraničí

Naleznete zde například následující témata:

firemní image a řízení značky
nákupní chování – modely nákupního rozhodování spotřebitelů i firem
analýza propagačních příležitostí, segmentace spotřebitelských i mezipodnikových trhů
řízení reklamní kampaně, výběr reklamní agentury
tvorba reklamy – strategie sdělení, realizační rámce, typy reklamních triků, výběr reklamních médií
podpora prodeje – propagační taktiky
spotřebitelská propagace
osobní prodej, databázový marketing a řízení vztahu se zákazníky
vztahy s veřejností, sponzorské programy a regulace
internetový marketing
marketingová komunikace pro malé podniky
hodnocení efektivity marketingových programů (Založil/a: gabce)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace