Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Inovativní marketing

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Inovativní marketing

Podtitul: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků


Originální název: Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas
Poprvé vydáno celosvětově: 2005

Nejnovější vydání: (Všechna vydání)
Grada - 2005
ISBN: 80-247-0921-X
Počet stránek: 200
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Grada (2005) 80-247-0921-X 200 Překlad: Adamík Jiří, Malý Josef

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů. (Založil/a: gabce)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace