Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli? Originální název: Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Poprvé vydáno celosvětově: 2014

Nejnovější vydání:
Nezjištěno / Jiné - 2014
ISBN: 978-80-7418-206-8
Počet stránek: 154
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Nezjištěno / Jiné (2014) 978-80-7418-206-8 154

Nakladatel: KEY Publishing s.r.o.

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá. Miroslav Zelinský (Založil/a: Jamesová)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace