Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Charisma mýtů zbavené

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Charisma mýtů zbavené

Podtitul: Naučte se, jak získat a posílit své osobní kouzlo




Nejnovější vydání:
BizBooks - 2014
ISBN: 978-80-265-0223-4
Počet stránek: 256
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 3x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 1x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
BizBooks (2014) 978-80-265-0223-4 256

Charisma je fascinující. Svět mají v rukou charismatičtí lidé, ať už rozjíždí nové projekty, zakládají nové podniky nebo impéria. Jaké by to bylo být přitažlivá jako Marilyn Monroe nebo podmanivý jako Steve Jobs? Napadlo vás to někdy? Možná jste jedním z těch, kteří věří, že charisma mají, a rádi by dosáhli ještě vyšší úrovně. Nebo si toužebně přejete to kouzlo alespoň trošku ovládnout, ale myslíte si, že jednoduše nejste charismatický typ. Ať tak či tak, pro všechny máme dobrou zprávu: charisma je dovednost, kterou se lze naučit a procvičovat!

Díky charismatu:
- budete oblíbenější
- vám lidé budou více důvěřovat
- vás ostatní budou vnímat jako vůdce
- zazáříte u přijímacích pohovorů
- získáte lépe placené místo
- prodáte pětkrát víc než vaše konkurence

Kniha Charisma mýtů zbavené poskytuje konkrétní návod, jak zvládnout tři nezbytné předpoklady osobní přitažlivosti. Jakmile ovládnete základy schopnosti okouzlovat, naučíte se, jak projevit charisma i v obtížných situacích. Naučíte se, jak se stát člověkem, který má vliv, je přesvědčivý a inspirující. Osvojíte si, jak charisma vyzařovat.

Olivia Fox Cabaneová
přednáší na prestižních amerických univerzitách, jako je Stanford, Yale, Harvard nebo MIT. V praxi koučuje top manažery největších amerických společností z žebříčku Fortune 500. Mezi její klienty patří Google, Deloitte nebo Citigroup. Píše pravidelné sloupky pro magazín Forbes a její texty publikují The New York Times, Bloomberg BusinessWeek nebo The Wall Street Journal. (Založil/a: Kůstka)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace