Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Proč nakupujeme

100%
5 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Proč nakupujeme

Podtitul: Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej




Nejnovější vydání:
Management Press - 2002
ISBN: 80-7261-055-4
Počet stránek: 256
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Management Press (2002) 80-7261-055-4 256

Kniha známého amerického autora nás provádí "uličkami" obchodů a seznamuje s výsledky mnohaleté analýzy chování zákazníků a s faktory, které je ovlivňují. Díky profesionálnímu zpracování i nejnovějším poznatkům má tato jedinečná publikace všechny předpoklady stát se užitečnou pomůckou jak pro obchodníky, jimž pomůže vyvarovat se mnoha zbytečných chyb, tak i pro zákazníky, kteří snáze porozumí psychologii prodejců a prodeje. Překlad z angličtiny Aleš Lisa. (Založil/a: Mili232)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace