Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Reklama a podpora prodeje

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Reklama a podpora prodeje

Nejnovější vydání:
Nezjištěno / Jiné
ISBN: 80-4169-997-7
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Nezjištěno / Jiné 80-4169-997-7

Čtenář je postupně uveden do problematiky reklamy a podpory prodeje, otázek komunikační strategie, rozlišení typů strategie podpory prodeje a seznámí se i s plánováním uvedených složek marketingu. Text ilustrují příklady, názorná schémata a velmi zajímavá je také obrazová příloha s ukázkami nejrůznějších reklam. Kniha vychází za podpory Asociace reklamních agentur i České marketingové společnosti. Neměla by chybět v knihovničce žádného pracovníka reklamní agentury či PR, ale velmi ji ocení i studenti marketingu. RECENZE …Kniha se vyznačuje následujícími vlastnostmi: čerpá z nejnovějších výzkumů v oblasti sociálních věd a seznamuje čtenáře s aktuálními poznatky v oboru, snaží se o vysvětlení jevů, nikoli o jejich pouhý popis, je manažersky orientovaná, jejím účelem je pomoci manažerům vytvářet úspěšné strategie, nevyžaduje žádné zvláštní předpoklady a znalosti z obchodu, marketingu, ekonomie či psychologie. Může ji použít každý student nebo manažer.

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace