Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Programujeme grafiku v MS Direct 3D

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Programujeme grafiku v MS Direct 3D

Nejnovější vydání:
Computer Press - 2004
ISBN: 80-251-0136-3
Počet stránek: 360
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Computer Press (2004) 80-251-0136-3 360

Chcete umět vytvářet reálně působící grafické či multimediální aplikace, animované sekvence nebo počítačové hry? Dnešní počítače a moderní technologie umožňují dosáhnout téměř fotografické kvality obrazu a úchvatné filmové podívané, jakou přinesl například Jurský park.
Základním předpokladem, který k tomu – kromě znalosti některého z programovacích jazyků – potřebujete, je ovládnutí programového rozhraní pro vytváření 3D-aplikací. Zřejmě nejpoužívanějším je knihovna funkcí DirectX 9 od Microsoftu, jejíž součást Direct3D je zodpovědná právě za generování trojrozměrné grafiky. S její pomocí může programátor vytvářet libovolný grafický výstup počínaje zobrazováním jednoduchých tvarů a konče interaktivními animovanými 3D-scénami s nasvícením, vyhlazenými okraji a dalšími reálnými efekty. Protože většina související matematiky je skryta do této knihovny, jsou programátoři ušetřeni používání složitých vzorců, které vykreslování náročné grafiky na obrazovku v konečném důsledku vyžaduje.
Kniha probírá v základech vše, co programátor potřebuje znát a umět, aby mohl pomocí Direct3D vytvářet interaktivní trojrozměrné světy. Pro nezkušené začíná shrnutím základních principů programování aplikací ve Windows (v C++), podrobným seznámením s vytvářením 2D- i 3D-objektů i instrukcemi ke zprovoznění potřebné infrastruktury Direct3D.

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace