Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Masmediální komunikace

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Masmediální komunikace Originální název: Masmediální komunikace
Poprvé vydáno celosvětově: 2014

Nejnovější vydání: (Všechna vydání)
Nezjištěno / Jiné - 2014
ISBN: 978-80-7454-373-9
Počet stránek: 54
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Nezjištěno / Jiné (2014) 978-80-7454-373-9 54 Vydala Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.

Podle Slovníku spisovného jazyka českého je médium zprostředkující osoba, prostředí, činitel, ale také prostředí, výplň prostoru, látka, ve které je předmět uložen. Masmédia jsou prostředkem komunikace. Přenášejí informace od nositele sdělení k veřejnosti a v našem životě hrají důležitou úlohu. Jejich vznik je podmíněn demokratizací společnosti. Masmédia mohou pak v tomto prostředí volně šířit informace. Filmy, seriály, rozhlas, televize, internet a tolik oblíbené sociální sítě, veřejné produkce, to vše na nás působí každý den, aniž bychom si to mnohdy uvědomovali. Síla masmédií spočívá v tom, že působí na velký počet uživatelů. Média tak mají velkou moc, která je násobena propojením mediálního průmyslu s dalšími odvětvími, zejména s odvětvím sociálním, ekonomickým a politickým. (Založil/a: janeicka)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace