Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Reklama je navoněná zdechlina

78%
4 16
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Reklama je navoněná zdechlina Originální název: Reklama je navoněná zdechlina

Nejnovější vydání:
Slovart - 1996
ISBN: 80-85871-82-3
Počet stránek: 173
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 3x v oblíbených
v přečtených 27x v přečtených
v knihovně 2x v knihovně
k přečtení 9x k přečtení
právě čte 2x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Slovart (1996) 80-85871-82-3 173

Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek.
"Reklama neprodává výrobky, ale uniformní způsob života." (Založil/a: John L. Flow)

(více)  

Štítky

více  
Oliviero Toscani Oliviero Toscani
*1942

Další díla
Zobrazit další díla autora  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

TrissRc
100% 100% 100% 100% 100%
  13. 4. 2012, 15:48
Kniha je v podstatě zamyšlení nad reklamami, zda je jejich jedinou funkcí představit dokonalý výrobek nebo zda mohou mít i jinou, přidanou hodnotu (například seznamovat svět s jeho děním apod.).
janca.sedla
100% 100% 100% 100% 100%
  7. 5. 2014, 19:46
Jedna z knih, kterou by si v dnešní době, kdy jsme zahlceni reklamami, měl každý přečíst. Skvělá kniha, můžu jenom doporučit.
kristinaryc
  1. 12. 2012, 17:21
Scháním tuto knihu, půjčit, zakoupit novou či již čtenou, nutně!!! Kontaktujete mě na kristinaryc@seznam.cz a případně děkuji za odpovědi:)