Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Buzzmarketing

80%
4 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Buzzmarketing
Autor:
Originální název: Buzzmarketing

Nejnovější vydání:
Management Press - 2006
ISBN: 80-7261-153-4
Počet stránek: 216
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 2x v přečtených
v knihovně 2x v knihovně
k přečtení 3x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Management Press (2006) 80-7261-153-4 216

Knížka popisuje principy marketingu, který vyvolává rozruch, dává podněty ke konverzacím a poskytuje důvody k šíření osobních doporučení. Autor Mark Hughes v knížce popisuje příklady praktického nasazení buzzmarketingových postupů vč. vlastních zkušeností a úspěchů. Dále prozrazuje šest tajemství buzzmarketingu, po kterých lidé budou mluvit o vašem výrobku či službě i s malým marketingových rozpočtem. (Založil/a: qwertzqwertz)

(více)  

Štítky

více  
Mark Hughes Mark Hughes
*01.11.1963


Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

qwertzqwertz
80% 80% 80% 80% 80%
  1. 9. 2010, 23:59
Zajímavé čtení o netradičním způsobu marketingu, o kterém se v dnešní době velmi často hovoří, ale ne příliš dobře realizuje. Velmi dobré pro inspiraci. Myslím, že jediná knížka o buzzmarketingu na českém trhu.