Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Umění rozjezdu

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Umění rozjezdu
Autor:


Nejnovější vydání:
PRAGMA - 2010
ISBN: 978-80-7349-244-1
Počet stránek: 216
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
PRAGMA (2010) 978-80-7349-244-1 216

Autor v knize nabízí časem i úspěchy prověřený systém, který vám pomůže v začátcích podnikání. Text je srozumitelný a zaměřuje se na to podstatné. Kawasaki se poučil z vlastních vítězství i proher, a poskytuje praktické rady všem, kteří mají v plánu odstartovat svůj malý byznys, nebo se snaží dostat na trh nové produkty a služby, nebo třeba také založit a vést neziskovou organizaci. Podstata podnikání spočívá v činnost, a nikoli v učení se tomu, jak na to. Umění rozjezdu má ambice tuto potíž odstranit. Autor pomůže čtenářům využít jejich znalosti, nadšení a energii k vytvoření něčeho úžasného, aniž by se utopili v oceánu teorií a zbytečných detailů. Ve skutečnosti není "podnikatel" žádnou pracovní pozicí. Je to stav mysli lidí, kteří chtějí změnit budoucnost. (Založil/a: Luczynka)

(více)  

Štítky

více  
Guy Kawasaki Guy Kawasaki
*30.08.1954

Další díla
Zobrazit další díla autora  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

depeyrac.cz
  19. 2. 2013, 21:11
V této knize naleznete užitečné rady jak prezentovat svůj nápad investorům a také mnoho užitečných tipů jak rozjet své začínající podnikání. Celosvětově se knihy Guye Kawasakiho řadí ke špičce v této oblasti a jsou také doporučovány mnohými investičními celky (oficiálními i neoficiálními). Kniha je velmi čtivá, takže jsem ji '' zhlt '' za dva dny. Osobně mne zaujala kapitola věnovaná výběru správných lidí pro podnikaní a také názorná ukázka, kdy vysocí a úspěšní manažeři z velkých a zaběhnutých nadnárodních korporací, nemusí nutně znamenat velký přínos pro novou a rozvíjející se společnost, ve které je potřeba nastavit obchodní procesy a stabilizovat CASHFLOW.