Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Dlouhý chvost

84%
4 5
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Dlouhý chvost Originální název: The Long Tail

Nejnovější vydání:
Computer Press - 2010
ISBN: 978-80-251-2507-6
Počet stránek: 272
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 10x v přečtených
v knihovně 5x v knihovně
k přečtení 3x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Computer Press (2010) 978-80-251-2507-6 272

Dlouhý chvost

Proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky

Kniha Dlouhý chvost upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových slov, přesunuje zájem od masových produktů (hitů) s vysokým prodejem k okrajovým produktům určeným pro menšinu. Klasický prodej využívá takzvaný Paretův princip, podle kterého je 80 % obratu tvořeno 20 % výrobků, proto omezuje svoje skladové zásoby pouze na tyto masově žádané produkty. Internet ovšem dovoluje s nepatrnými náklady vystavit (zobrazit na webu) i položky, o které je sice jen minimální zájem, ale které se přesto prodávají.
V této knize se blíže dozvíte:

* jaké pravidlo se pomalu začíná prosazovat místo Paretova principu,
* proč se vyplatí nabízet daleko větší počet produktů, než nabízí klasický prodej,
* co je potřeba pro to, aby zákazník našel vždy to, co hledá, i to,
* jak prodávat tam, kde „prodej“ nefunguje.

Navíc vás tato kniha seznámí s mnoha příklady z různých oblastí. (Založil/a: tvmaniak)

(více)  

Štítky

více  
Chris Anderson Chris Anderson
*1961

Další díla
Zobrazit další díla autora  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace