Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Práce s emoční inteligencí

70%
4 2
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Práce s emoční inteligencí Originální název: Working with emotional intelligence

Nejnovější vydání:
Columbus - 2000
ISBN: 80-7249-017-6
Počet stránek: 366
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 3x v přečtených
v knihovně 2x v knihovně
k přečtení 3x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Columbus (2000) 80-7249-017-6 366

Po fantastickém úspěchu první knihy s názvem Emoční inteligence je zde i další, možná ještě převratnější publikace doktora Golemana. Když už víte, co emoční inteligence představuje, naučte se s ní i pracovat... (Založil/a: ssuva)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

vladislaus
60% 60% 60% 60% 60%
  12. 3. 2015, 15:35
Kniha mi místy připadala utopická. Nevím, jak to funguje v USA, ale u nás na Severní Moravě vybírají šéfové na podřízená místa trotly a tupce, kteří jim lezou do zadku, ale neshodí je z křesla. Lidi s vysokou emoční inteligencí jsou pro ně příliš nebezpeční. Stále u nás panuje nedůvěra ke kritice vedení a neznám firmu jako rodina, kde jsou k sobě všichni vstřícní a všichni táhnou za jeden provaz .
Prometheus.Nox
80% 80% 80% 80% 80%
  29. 6. 2013, 20:45
Důstojné pokračování prvního dílu o emoční inteligenci. Kniha dostála svému názvu a uvádí koncept emoční inteligence do praxe a to hlavně praxe pracovní (s podtitulem "Jak odstartovat úspěšnou kariéru"). Koncept výkladu se nezměnil, styl je typicky "golemanovský", tedy popis jedné věci z mnoha úhlů pohledu se spoustou konkrétních příkladů ze života. Myslím si, že přečtení prvního více teoretického dílu je docela nutným předpokladem pro snadné pochopení věcí v díle tomto.

Na druhé straně bych řekl, že z posledních kapitol o emočně inteligentní organizaci jsem si toho moc neodnesl - přeci jen ne všichni jsou nebo chtějí být vedoucími pracovníky na vrcholových pozicích ve velkých firmách (pro něž mám dojem, že jsou tyto kapitoly napsány), kteří se zajímají o to, jak zvýšit emoční inteligenci u svých podřízených. Zároveň mi přijde výhradní orientace na pracovní prostředí v knize poněkud jednostranná (pominu-li počáteční témata o emočních dovednostech zaměřených na sebe sama, které jsou nutným předpokladem) - emoční inteligence má uplatnění i jinde a ne jen zaměstnáním je člověk "živ" :-) Nicméně vzhledem k podtitulu se dá říct, že to autor takto zamýšlel od začátku a tudíž se mu jeho záměr povedlo splnit. Celkově poučné a dobré čtení za 80 %.