Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

POP in-store komunikace v praxi

90%
5 2
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

POP in-store komunikace v praxi Originální název: POP in-store kominukace v praxi

Nejnovější vydání:
Grada - 2009
ISBN: 978-80-247-2840-7
Počet stránek: 215
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 2x v přečtených
v knihovně 1x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Grada (2009) 978-80-247-2840-7 215

- současnost a budoucnost POP v kontextu integrovaných marketingových komunikací
- POP z pohledu spotřebitele, výrobce značkových výrobků a maloobchodníka
- nástup nových technologií a role designu v POP aktivitách
- praktické příklady, případové studie a výzkumy v oblasti in-store komunikace (Založil/a: Skamasi)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

Skamasi
100% 100% 100% 100% 100%
  29. 7. 2011, 0:57
Tuším, že tohle je snad jediná kniha o P.O.P, která se dá u nás sehnat (v češtině). Téma je zde probrané ze všech možných stran a úhlů, z pohledu marketingu až po zpracování, použité materiály a ukázky českých i zahraničních produktů. Nezbývá než dodat, že bylo na čase:)