Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Prodejem k vítězství

87%
4 3
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Prodejem k vítězství
Autor:
Originální název: Selling to Win

Nejnovější vydání:
Computer Press - 2009
ISBN: 978-80-251-2505-2
Počet stránek: 191
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 1x v oblíbených
v přečtených 4x v přečtených
v knihovně 2x v knihovně
k přečtení 1x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Computer Press (2009) 978-80-251-2505-2 191

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli.

Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.

Třetí vydání této knihy, jehož překlad si právě prohlížíte, vám poskytne neocenitelné rady, jak:

- prodat, přestože nejste nejlevnější,
- vybudovat si a udržet pozitivní přístup,
- porazit konkurenci,
- uzavřít obchod,
- udělat ze zákazníka svého spojence, který vás bude doporučovat.

Autor říká, že měl v úmyslu napsat knihu, kterou lidé skutečně přečtou od první do poslední stránky, ale zároveň v ní budou moci pouze dohledávat. Můžete sami posoudit, zda se mu podařilo tento úmysl naplnit. Při čtení ani samotném prodávání ale nezapomínejte, že „dobrý prodejce dokáže prodat cokoli, pouze jestliže v to věří“. (Založil/a: Leafbower)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

Leafbower
100% 100% 100% 100% 100%
  23. 8. 2011, 8:44
Motto této knihy, které autor vypisuje hned pod názvem na přebalu, je "Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána". Takováhle prohlášením nemívám v oblibě, protože většinou neodpovídají obsahu. Tentokrát ale musím uznat, že až tak daleko od pravdy to není. Nedovolím si sice napsat, že je nejlepší, ale určitě patří do úzkého výběru kvalitních knih o prodeji. Obchodníkům vřele doporučuji.