Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

10 zlatých pravidel prodeje

100%
5 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

10 zlatých pravidel prodeje
Autor:
Originální název: 10 zlatých pravidel prodeje

Nejnovější vydání:
Management Press - 2009
ISBN: 978-80-7261-212-3
Počet stránek: 142
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 1x v oblíbených
v přečtených 1x v přečtených
v knihovně 2x v knihovně
k přečtení 1x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Management Press (2009) 978-80-7261-212-3 142

Nové vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje I. Bureš ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.
V deseti kapitolách, z nichž každá se věnuje jednomu z 10 pravidel je vždy uveden jeden z příběh z Burešova obchodního působení v Kanadě. Příběhy jsou poutavé a autor na nich dobře ilustruje jednotlivá fungují pravidla prodeje, ale i jak jejich nedodržování
negativně ovlivňuje snahu o uzavření obchodu.
Toto osmé vydání je navíc doplněné o kapitoly
Principy motivace poptávky
Principy "Transpormace" produktu na ideu
Principy nákupního rozhodování. (Založil/a: Leafbower)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace