Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání

77%
4 6
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání
 Všechny obaly
Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání
 Všechny obaly
Autor:
Originální název: The quick & easy way to effective speaking
Poprvé vydáno celosvětově: 1962

Nejnovější vydání: (Všechna vydání)
BETA Dobrovský - 2010
ISBN: 978-80-7306-445-7
Počet stránek: 188
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 7x v přečtených
v knihovně 7x v knihovně
k přečtení 3x k přečtení
právě čte 1x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
BETA Dobrovský (2010) 978-80-7306-445-7 188
Nezjištěno / Jiné (1990) 208 Vydal: Dale Carnegie & Associates

Většinou nestačí mít skvělé nápady. K jejich úspěšné realizaci je velmi často třeba získat pro ně lidi kolem a přesvědčit je o tom, že jsou opravdu nové, že se v praxi osvědčí, že jsou výhodné pro vás i pro vaše klienty atd. Avšak představa, že proto bude nutné vaše myšlenky obsáhle vysvětlovat, promlouvat k jednotlivci, malé nebo větší skupině lidí, je pro mnohé z nás stresující.
Dale Carnegie ve své knize Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání podává nejen podrobný návod, jak se s touto bariérou vypořádat, ale také ukazuje, na co se při přípravě efektivní promluvy zaměřit: jaký význam pro přesvědčivost projevu má navázání kontaktu s publikem a osobní nasazení řečníka, jak pomáhá schopnost vyjadřovat se obrazně, kdy je vhodné svou řeč "zdramatizovat" a vzbudit zájem posluchačů, aby je to co nejvíc přimělo k aktivitě. Knihu doplňují citáty a příklady z historie a v závěru jednotlivých oddílů shrnující cvičení.
Dlouhými léty osvědčené poznatky D. Carnegieho vám pomohou:
- srozumitelně a přesvěčivě sdělovat své myšlenky ostatním
- vybudovat si image zdravě sebevědomého člověka
- dodávat svému týmu energii
- vysvětlovat složité věci jednoduše a efektivně
- osvojit si dovednost nenásilného vyjednávání
- přesvědčit zákazníky o kvalitě vašeho produktu
- přimět druhé k aktivitě
- přirozeně a uvolněně konverzovat (Založil/a: Leafbower)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace