Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Všichni marketéři jsou lháři

80%
4 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Všichni marketéři jsou lháři
Autor:
Originální název: All Marketers are Liars

Nejnovější vydání:
Management Press - 2006
ISBN: 80-7261-151-8
Počet stránek: 187
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 2x v přečtených
v knihovně 2x v knihovně
k přečtení 3x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Management Press (2006) 80-7261-151-8 187

Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh.
Takový příběh ovšem musí být něčím pozoruhodný a nesmí si protiřečit. Takový příběh, který je v souladu s naším pohledem na svět a jemuž se dostalo správného významového zarámování, nás oslovuje, přijímáme jej za svůj, věříme mu a sdílíme jej se svými přáteli a známými – šíříme jej dál.
Jsme přesvědčeni o tom, že když víno pijeme z drahých sklenek od slavného designéra, chutná nám lépe, než když je pijeme z běžných sklenic na víno. Věříme tomu, že v předražené značkové sportovní obuvi se budeme cítit lépe než ve stejně kvalitních, ale neznačkových a laciných botách a že obuti v nich také budeme mimořádně „trendy“...
Soumrak „televizněprůmyslového komplexu“ znamená, že marketéři již ztratili nebo rychle ztrácejí onu takřka neomezenou možnost zmocňovat se pozornosti lidí. Na trhu, kde mají převahu spotřebitelé, si marketéři dále nemohou dovolit klamat lidi prázdnými sliby. Má-li jejich nabídka najít své adresáty, musí být něčím zajímavá, musí být pozoruhodná.
Úspěšní marketéři proto již nehovoří o technických parametrech a přednostech svého produktu, nenabízejí nám to, co potřebujeme (neboť to již většinou máme), nýbrž to, co chceme a po čem toužíme. Vyprávějí nám příběh. Nevinnou lež, které chceme věřit a kterou si chceme sami přeříkávat.
Příběhy představují jediný nám známý způsob šíření myšlenky a úspěšní marketéři jsou jen dodavateli příběhů, jimž se spotřebitelé rozhodli věřit.
Všichni – od výrobců automobilů přes kvalifikované řemeslníky, poskytovatele služeb všech různých druhů, neziskové organizace až po uchazeče o volené politické funkce – musí pochopit, že pravidla se změnila.
Ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), se všichni tito aktéři mění v marketéry, přičemž veškerý marketing se stává vyprávěním příběhů – příběhů, které chceme slyšet, s nimiž se ztotožňujeme a které pak rádi či s nadšením sdílíme se svými přáteli a známými a jež se potom jako „myšlenkový virus“ spontánně šíří dál... (Založil/a: Leafbower)

(více)  

Štítky

více  
Seth Godin Seth Godin
*1960

Další díla
Zobrazit další díla autora  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace