Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Strategie firemní komunikace

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Strategie firemní komunikace Originální název: Strategie firemní komunikace

Nejnovější vydání:
Management Press - 2008
ISBN: 978-80-7261-178-2
Počet stránek: 254
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 1x v přečtených
v knihovně 3x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Management Press (2008) 978-80-7261-178-2 254

Kniha přináší pohled na oblasti, bez kterých se úspěšná firemní komunikace v současném světě neobejde. Jednotlivé kapitoly jsou psány tak, aby v nich čtenáři našli dostatek návodných praktických příkladů. Kniha má dvě základní linie. Tou první je vztah mezi zákazníkem a značkou - produktovou i firemní. Je to vztah křehký a emocionální, který tkají celé týmy marketingových a komunikačních odborníků. Druhou linii tvoří firma jako živý organismus a její kontakty a vztahy, které rozvíjí se všemi svými rozmanitými zájmovými skupinami.
Struktura knihy je pojata jako osvědčená a praktická skládačka. Na konci knihy jsou uvedeny tři případové studie s příklady uceleného komunikačního přístupu. (Založil/a: Leafbower)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace