Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Buzz, 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům

80%
4 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Buzz, 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům Originální název: The Buzz, 50 little things that make a big difference to delivering world-class customer service

Nejnovější vydání:
Management Press - 2006
ISBN: 90-7261-148-8
Počet stránek: 127
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 2x v přečtených
v knihovně 1x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Management Press (2006) 90-7261-148-8 127

V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma dále rozvíjí. Kapitola je zakončena shrnutím postupu a citátem.
Jednotlivé kapitoly jsou sdružené do 8 tématických celků. (Založil/a: Leafbower)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

Leafbower
80% 80% 80% 80% 80%
  2. 9. 2011, 10:47
Přijde mi to jako běžná knížka o tom, jaké postupy volit v denním styku se zákazníky, jakých vyšly již tucty. Navíc je sestavená takovým způsobem, aby zároveň "programovala" smýšlení čtenáře nebo se dala využít jako jednoduchá učebnice. Potud proti knize nic nenamítám, protože dobře plní svůj účel.
Nechápu ale, proč je názvem přiřazována k buzz marketingu, protože od toho je na hony vzdálená a vlastně o buzzu jako takovém vůbec není.