Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku

100%
5 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku Originální název: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku

Nejnovější vydání:
Management Press - 2002
ISBN: 80-7261-056-2
Počet stránek: 158
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 1x v oblíbených
v přečtených 1x v přečtených
v knihovně 1x v knihovně
k přečtení 1x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Management Press (2002) 80-7261-056-2 158

Kniha svou formou volně navazuje na "10 zlatých pravidel prodeje" od Ivana Bureše. Zachovává stejnou strukturu 10 kapitol, která se každá věnuje jednomu z pravidel péče o zákazníka. Čtivost značně vylepšují příklady z praxe a je to o to čtivější, že to nejsou často příběhy úspěchů, ale toho, jak se podcenění nebo nedodržení těchto pravidel negativně ovlivní původní záměr.
Každá část kapitoly je navíc shrnuta do krátkých, lépe zapamatovatelných frází takže, když se k tomu chce čtenář vrátit, nemusí nutně pročítat vše, ale jen tyto nejdůležitější myšlenky. (Založil/a: Leafbower)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

Leafbower
100% 100% 100% 100% 100%
  2. 9. 2011, 10:58
Nezklamalo mně to. Po přečtení 10 zlatých pravidel prodeje jsem už tušil do čeho asi jdu a potvrdilo se mi, že i takhle publikace stojí za přečtení. Potom jsem si ji přečetl ještě párkrát a určitě se k ní v budoucnu ještě vrátím.