Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Zákaznická věrnost

100%
5 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Zákaznická věrnost
Autor:
Originální název: The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service

Nejnovější vydání:
Computer Press - 2007
ISBN: 978-80-251-1905-1
Počet stránek: 152
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 1x v oblíbených
v přečtených 1x v přečtených
v knihovně 1x v knihovně
k přečtení 2x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Computer Press (2007) 978-80-251-1905-1 152

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků. (Založil/a: Leafbower)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

Leafbower
100% 100% 100% 100% 100%
  19. 12. 2011, 12:38
Ke čtení "Zákaznické věrnosti" jsem přistupoval značně opatrnicky a nejdříve čekal, co z toho vyleze. To proto, že od chvíle, kdy jsem si začal pořizovat knihy obchodního zaměření, jsem narazil na množství rádoby neotřelých pojednání, knižních všeléků na neúspěch a podobného braku. Proto vždy velice ocením, když narazím na některou z výjimek.
Za takovou výjimku se dá považovat i tato kniha Eda Horrela a už v průběhu čtení jsem si ji zařadil do svého vlastního pomyslného TOP 10 knih, které se zabývají nebo nějak týkají obchodu.
Ed Horrel má v USA rozhlasovou show a pořádá přednášky a školení zaměřená na ne/kvalitu zákaznických služeb. Díky tomu má i mnoho užitečných informací a zajímavých zkušeností o které se rozhodl podělit v této knize. Naštěstí neměl potřebu z toho dělat všespásnou učebnici. Rozhodl se pro veskrze dobře přijatelnou formu příběhů některých předních i méně známých firem a institucí (méně známých myšleno v USA - pro čechy zřejmě zcela neznámých), na kterých ilustruje dobré prvky správného přístupu k zákazníkům. Kniha tak nenásilnou formou "tne do živého" a má čtenáři co nabídnout (i když - jak Horrel sám píše - příznivci 6S a podobných metod budou knihu spíše odsuzovat).
Jediným pro mne rušivým prvkem, který a ale prostupuje celou knihou, je uvozovkami zvýrazňované rozlišování na firmy, které "to pochopily" a "to nepochopily", což mne bilo do očí a kazilo jinak vcelku pozitivní dojem.
Pokud vás zajímá tato tématika, rozhodně doporučuji k přečtení.