Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Agenda 21

100%
5 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Agenda 21

Podtitul: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století




Nejnovější vydání:
Management Press - 2001
ISBN: 80-7261-074-0
Počet stránek: 260
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Management Press (2001) 80-7261-074-0 260

Kniha Michaela Hammera se zabývá výzvami, které podniky čekají ve 21. století. Zdůrazňuje podnikání jako tvrdou práci namísto neustálého růstu z minulých lehkých lehkých časů. Nadvláda zákazníka ukončila hromadnou výrobu unifikovaných produktů. Je třeba vyhrnout si rukávy a dát se do práce.
Hammer navrhuje strategii pro nové století zaměřující se na firemní procesy. Jejich nastavení ve prospěch zákazníka a omezující destruktivní soutěživost mezi podnikovými odděleními a divizemi. Návrhy vysvětluje na příkladech z byznysu a nabízí tak podněty k zamyšlení podnikatelům, manažerům i ostatním badatelům a studentům. (Založil/a: Mahtion)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace