Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Strukturované učení

100%
5 1
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Strukturované učení

Podtitul: Vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami


Originální název: Strukturované učení
Poprvé vydáno celosvětově: 2008

Nejnovější vydání:
Portál - 2008
ISBN: 978-80-7367-475-5
Počet stránek: 405
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 1x v přečtených
v knihovně 1x v knihovně
k přečtení 1x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Portál (2008) 978-80-7367-475-5 405

Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch.

Autorky se věnují aplikaci závěrů speciálněpedagogického vyšetření a seznamují čtenáře s diagnostickými nástroji, které lze využít při sestavování vzdělávacích strategií. Dále popisují specifika přístupů k dětem podle míry adaptability, sociálního chování, komunikačních dovedností a problémů chování.

Kniha je určena speciálním pedagogům v poradenských zařízeních, ve školách všech typů, studentům speciální pedagogiky, asistentům pedagoga, osobním asistentům, ale i rodičům dětí. (Založil/a: al-ma)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

kapybara
100% 100% 100% 100% 100%
  20. 11. 2016, 23:28
Kniha podrobně popisuje základní prvky vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra - individualizace, vizualizace, strukturalizace. Zabývá se základními metodami, diagnostikou, edukačními profily a individuálními plány v průběhu celého vzdělávání dítěte od rané intervence přes základní a střední vzdělávání až po dospělost.
Teoretické části jsou kvalitně proloženy konkrétními příklady, popisem a fotografiemi pomůcek (bohužel černobílých) a kazuistikami.

Slabinou knihy je mírná neaktuálnost - přeci jen se vzdělávání dětí s PAS od data vydání dále rozvíjí (a také se změnily zákony ohledně vzdělávání); přesto je kniha stále velmi kvalitním základem ke vzdělávání dětí s PAS.