Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Psychologie reklamy

68%
3 5
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Psychologie reklamy Originální název: Psychologie reklamy

Nejnovější vydání:
Grada - 2007
ISBN: 978-80-247-2196-5
Počet stránek: 294
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 1x v oblíbených
v přečtených 3x v přečtených
v knihovně 2x v knihovně
k přečtení 2x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Grada (2007) 978-80-247-2196-5 294

Tato kniha je určena jak studentům marketingu, tak manažerům firem. Je o tom, jak reklama ovlivňuje nás všechny a jak jsme lehce ovlivnitelní reklamou. (Založil/a: vladislaus)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

Čtenář
40% 40% 40% 40% 40%
  16. 9. 2016, 21:31
Knihu jsem četl, protože jsem se chtěl dozvědět něco o marketingu a reklamě. Mé očekávání bylo, že mi autoři předloží nečekané a překvapivé informace ze zákulisí tvorby reklam. Docentka Vysekalová má evidentně výborný vysvětlovací talent, když dokáže podávat základy psychologie tak pochopitelně i mně - laikovi. Všechny teorie dokreslují příklady a statistiky z běžné marketingové praxe. Pravdou ale je, že po několika málo stranách jsem se dočkal mírného zklamání. Autoři sdělovali víceméně "intuitivní pravdy" a suchá konstatování. O neuromarketingu, na který chtějí čtenáře nalákat, se letem světe zmiňují spíše jako o metodě drahé a kontroverzní. Příliš ji nerozvádějí, což je podle mě škoda.Mnohé informace jsou dokola přežvykovány a čtenář má dojem, že kapitolu už jednou četl.
Podtrženo sečteno: kniha je psaná srozumitelně a laik se dozví základy psychologické vědy. Informační přínos je ale průměrný.