Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

70%
4 2
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
 Všechny obaly
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
 Všechny obaly
Originální název: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Poprvé vydáno celosvětově: 2012

Nejnovější vydání: (Všechna vydání)
Computer Press - 2015
ISBN: 978-80-251-4383-4
Počet stránek: 408
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 2x v přečtených
v knihovně 3x v knihovně
k přečtení 3x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Computer Press (2015) 978-80-251-4383-4 408
Computer Press (2012) 9788025137277 336

Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace.

V tomto mistrovsky sestaveném praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti technického řešení můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte „slovníku“ marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete odkazy na další zdroje informací a slovníček pojmů.

Mezi další konkrétní témata knihy patří:
– Výběr zboží a tvorba cen
– Dovoz zboží z EU i ostatních zemí
– Volba vhodného jména domény
– Tvorba obsahu webu – copywriting
– Uživatelské testování
– Zajištění návštěvnosti obchodu
– Zlepšení pozice e-shopu ve vyhledávačích – SEO
– Využití PPC reklamy a sociálních sítí
– Logistika a balení výrobků

(oficiální text nakladatelství) (Založil/a: Lorelei)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

nevermore
60% 60% 60% 60% 60%
  27. 8. 2015, 14:50
Neskutečná sbírka překlepů a chyb (doufám, že ne i faktických). Např. str. 18. No a v podstatě celá druhá půlka knihy. Já osobně bych byl asi nas*án, kdybych napsal knihu a korektor mi prosel takovou spoustu prohřešků. Co se obsahu týče, nic nového z této branže jsem se sice nedozvěděl, ale jinak jako shrnutí všeho možného to není vůbec špatné. Jen mám trochu pocit, že se tu řeší vše možné a zároveň nic nějak extra do hloubky, čili jak říkám, jako checklist všech možných odvětví, na která se zaměřit ok.