Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Kognitivní činnosti v předškolním vzdělávání

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Kognitivní činnosti v předškolním vzdělávání Originální název: Kognitivní činnosti v předškolním vzdělávání
Poprvé vydáno celosvětově: 2012

Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka

Publikace je metodickou příručkou, která se zabývá významem, cíli, metodami a zejména vhodnými hrami a činnostmi pro rozvíjení poznávacích (kognitivních) procesů a řeči u dětí předškolního věku. Vychází ze současného integrovaného pojetí práce s dětmi předškolního věku v kontextu RVP PV. Pojednává o jednotlivých psychických procesech předškolních dětí, tedy o rozvoji smyslů, pozornosti, paměti, fantazie, myšlení a řeči.
Vedle nezbytných informací, proč je důležité danou oblast rozvíjet, co dítěti přináší pro jeho další vývoj a jak se vztahuje k RVP PV, a stručné charakteristiky vývojové etapy dětství publikace nabízí příklady metodických řad pro rozvíjení jednotlivých kognitivních procesů dětí (tj. návrhy možných formulací výsledků vzdělávání), náměty na hry a činnosti a metodická doporučení, která některé hry blíže doplňují, upozorňují na možná rizika atd.
Publikace je určena zejména pro učitelky mateřských škol, kterým může být inspirací při tvorbě vlastních školních či třídních vzdělávacích programů (zejména při formulování dílčích vzdělávacích cílů) i při vlastní práci s dětmi. Využijí ji jistě studenti středních, vyšších odborných i vysokých škol, kteří se připravují na práci s dětmi předškolního věku. Vhodná je i pro tvorbu a realizaci specifických programů pro děti s odkladem povinné školní docházky nebo dětí ze sociálně méně podnětného prostředí. (Založil/a: Nantong)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace