Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání Originální název: Výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání
Poprvé vydáno celosvětově: 2012

Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka

Publikace reaguje na potřebu celoživotního vzdělávání učitelek mateřských škol. Na žádném stupni všeobecného vzdělávání neprojevují učitelky a učitelé takovou vstřícnou aktivitu jako právě učitelky v oblasti předškolního vzdělávání. Kniha má charakter didaktického materiálu, který mohou využít jak učitelky v praxi, tak studentky – budoucí učitelky MŠ při studiu na středních a vysokých školách.
Obsah je rozčleněn na tři části: Didaktická část představuje výtvarné činnosti jako nedílnou a významnou součást předškolního vzdělávání. Shrnuje „informační výbavu“ učitelek pro jejich kompetentní rozhodování v situacích výtvarné výchovy. Rozšiřuje a doplňuje jejich poznatkovou základnu, nezbytnou pro výběr, vedení i hodnoticí reflexi dětských výtvarných aktivit, a poučený náhled na ně, zakotvený v teoretických znalostech. Uvádí cíle výtvarné výchovy, její přínosy pro rozvoj osobnosti dítěte, učivo, realizační prostředky výtvarné i didaktické.
V přílohách k této části knihy jsou obsaženy i konkrétní návrhy autorky na doplnění RVP PV o jeho výtvarnou dimenzi, včetně formulovaných výstupů po ukončení docházky dítěte do mateřské školy.
Metodická část učitelky uvádí do problematiky plánování výtvarných činností jako součásti či osy integrovaných tematických celků. Nabízí metodickou pomoc v podobě strategií, „jak jít nápadům naproti“, a na konkrétních příkladech v textu i příloze navrhuje možnosti, jak s nápady dále metodicky pracovat.

Třetí část knihy tvoří obrazový materiál s otázkami a úkoly, na nichž si učitelky mohou ověřit funkčnost nově získaných informací i míru rozvinutí svých dosavadních kompetencí pro realizaci výtvarných činností ve vzdělávacích souvislostech. (Založil/a: Nantong)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace