Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Marketing jako šachová hra

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Marketing jako šachová hra

Podtitul: Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků



Poprvé vydáno celosvětově: 2013

Nejnovější vydání:
BizBooks - 2013
ISBN: 978-80-265-0054-4
Počet stránek: 216
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
BizBooks (2013) 978-80-265-0054-4 216

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umu obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat. Vyhrát válku, zvítězit. Oba soupeři se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány. Hledí neudělat chybu a naopak využít ve svůj prospěch chyby soupeře. Využívají všech taktických možností. Pokud se realizace jednoho plánu nezdaří, nepropadají zoufalství, nýbrž vymyslí plán jiný, takový, který má větší naději na úspěch.

Zní vám to povědomě, byť jste šachy nikdy nehráli? Ale samozřejmě! Stačí jen zaměnit slovo „šachy“ za „obchod“ nebo „podnikání“, ano, dokonce za slovo „život“. Šachy totiž představují nejen důmyslnou hru, nýbrž především velmi dokonalý model lidského života, jejich principy lze uplatnit v kterékoli oblasti nebo činnosti.

Šachy jsou hrou, při které vzniká, eskaluje a nakonec se vyřeší konflikt, buď smírně remízou, nebo vítězstvím jedné strany nad druhou. Podobně marketing spočívá v nacházení řešení konfliktů tržního prostředí. Konfliktů mezi nabídkou a poptávkou, cenovou nabídkou a koupěschopností zákazníků, konkurenčního boje a mnoha dalších. Tyto podobnosti umožňují aplikovat principy šachové hry v marketingu a ušetřit si spoustu tápání a drahých omylů.

Tato knížka vám poodhalí skryté taje marketingu, a to na základě analogií se šachovou hrou. Znalost pravidel šachu přitom není podmínkou. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Jako bonus se dočtete, proč některé jednoduché návody buď nefungují vůbec, nebo přinášejí značně nekonzistentní výsledky, a v čem spočívá základní nedorozumění. Připravte se na řadu překvapení! (Založil/a: Keatin)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace