Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Proč už neplatí tradiční marketing

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Proč už neplatí tradiční marketing
Poprvé vydáno celosvětově: 2007

Nejnovější vydání:
BizBooks - 2007
ISBN: 9788025115367
Počet stránek: 192
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 1x v knihovně
k přečtení 1x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
BizBooks (2007) 9788025115367 192

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje.

Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka.

Publikace je určena:
- marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi
- studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing

Dozvíte se:
- jak funguje marketing hodnotových řetězců
- proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu
- co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi
- které „P“ chybí v marketingovém mixu
- že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost
- jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci
- že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad. (Založil/a: Kattchka)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace