Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Začněte s proč

64%
3 5
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Začněte s proč

Podtitul: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům


Autor:
Originální název: Start with why

Nejnovější vydání: (Všechna vydání)
Jan Melvil Publishing - 2013
ISBN: 978-80-87270-55-4
Počet stránek: 256
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 1x v oblíbených
v přečtených 6x v přečtených
v knihovně 12x v knihovně
k přečtení 17x k přečtení
právě čte 2x právě čte
si přeje 2x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Jan Melvil Publishing (2013) 978-80-87270-55-4 256 Překladatel:Nevrlá, Eva

Začněte s proč je o modelu či způsobu myšlení, jednání a komunikace, který dává vůdčím osobnostem schopnost inspirovat ostatní. Možná, že se s touto schopností již narodili, ale neztácejme naději, není vyhrazena pouze pro ně. My všichni se můžeme takový model myšlení a jednání naučit. My všichni se můžeme naučit vést. Při studiu osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Simon Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – a to zcela opačným, než všichni ostatní. Všichni začali s proč. Zdánlivě jednoduchá otázka, ale pokud si na ni umíte odpovědět, mění vše. Autor vytváří pro srozumitelnost teorie model zlatého kruhu, v jehož středu je jako základ všeho proč, teprve poté přichází na řadu jak a co. Za proč se přitom nepovažuje zisk, to je jen výsledek správně předaného proč. Svou již celosvětově rozšířenou tezi dokládá Simon Sinek mnoha příklady úspěšných společností, jejichž jasně vykomunikované proč souznělo s proč jejich zákazníků a dalo tak vzniknout skupině věrných klientů. “…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…” Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Takže, jaké je vaše PROČ? (Založil/a: Laponka)

(více)  

Štítky

více  
Simon Sinek Simon Sinek

Další díla
Zobrazit další díla autora  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace