Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Kopni do té bedny

72%
4 5
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Kopni do té bedny

Podtitul: Jak uvést do života projekty ze šuplíku


Autor:


Nejnovější vydání:
Jan Melvil Publishing - 2012
ISBN: 978-80-87270-21-9
Počet stránek: 104
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 9x v přečtených
v knihovně 10x v knihovně
k přečtení 7x k přečtení
právě čte 2x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Jan Melvil Publishing (2012) 978-80-87270-21-9 104

Promyšlená obchodní strategie, odbornost, kontakty, velké úsilí… Tím disponuje většina firem, ale k přežití to bohužel nestačí. Dnes už ne. Jak tedy růst a být úspěšný? Seth Godin tvrdí, že to, co většině firem zoufale chybí, je vůle inovovat a ochota riskovat. Fungovat tímto způsobem je nezbytné, ale současně také nesmírně obtížné: Prvotní nadšení rychle vyprchá a dříve, něž dosáhnete, cíle, věci se vrátí do starých kolejí. Nedovolte to. Tato kniha je záložním zdrojem motivace, který jste potřebovali! Mějte ji u sebe a čtěte opakovaně. Vyburcuje vás vstát a něco udělat. Dozvíte se: proč jsou iniciátoři tak vzácní a důležití, v čem tkví tajemství úspěšných firem, co je nejdůležitější a často přehlíženou součástí správného managementu, kde se bere motivační síla, co je hybatelem trhu, proč se vyplatí věci trochu nakopnout. (Založil/a: alča87)

(více)  

Štítky

více  
Seth Godin Seth Godin
*1960

Další díla
Zobrazit další díla autora  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace