Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

5 rolí manažera

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

5 rolí manažera

Podtitul: a jak je profesionálně zvládnout


Originální název: 5 rolí manažera
Poprvé vydáno celosvětově: 2008

Nejnovější vydání:
Computer Press - 2008
ISBN: 978-80-251-2316-4
Počet stránek: 256
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Computer Press (2008) 978-80-251-2316-4 256

Publikace nabízí jedinečný pohled na práci manažera. Věnuje se pěti oblastem – rolím, jež byste měl/a/ jako dobrý řídící pracovník bezpečně ovládat. Které to jsou?
V případě interpersonální role se dozvíte, jaký styl vedení by měl manažer v různých situacích zvolit, aby řídil svůj tým efektivně.

Náplní informační role je předávání informací. Poznáte techniky, které pomohou přenášet potřebné informace, ale i definovat a analyzovat skutečnou situaci a díky tomu zaměříte úsilí své i druhých potřebným směrem.

Chce-li manažer zvládnout roli rozhodovací, musí disponovat nástroji a technikami určenými k řešení problémů. S knihou si osvojíte analytické a kreativní techniky potřebné k nalezení optimálního rozhodnutí.

Obsahem organizační role je zvládnutí plánování i kontrolování a jejich přenášení na nižší úrovně řízení. Mimo jiné se naučíte řídit změny a volit přiměřenou strategii a taktiky.

Motivační role zahrnuje prostředky určené k motivování. Prohloubíte si dovednosti, jak systematicky hodnotit výkon pracovníků, jak efektivně delegovat nebo koučovat.

Titul vám poskytne ucelený pohled na osobnost manažera, jeho kompetence, organizaci práce a nabídne nástroje a techniky, které manažer může uplatňovat ve své každodenní praxi. Na konci jednotlivých kapitol si můžete sami pomocí sebepoznávacích testů ověřit či vyzkoušet, na jaké úrovni jsou právě vaše znalosti a dovednosti. (Založil/a: Eli.)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace