Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Cukr a bič nefungují

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Cukr a bič nefungují

Podtitul: O motivaci a zapojení zaměstnanců


Autor:


Nejnovější vydání:
Nezjištěno / Jiné - 2013
ISBN: 978-80-904133-9-9
Počet stránek: 234
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 1x v knihovně
k přečtení 1x k přečtení
právě čte 2x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Nezjištěno / Jiné (2013) 978-80-904133-9-9 234

"Benefitní programy mohou být nákladné a neúčinné. Primárně odměňují zaměstnance, kteří už jsou vysoce angažovaní a produktivní. Co je ještě horší, tyto programy vlastně snižují motivaci zaměstnanců, protože se orientují na individuální uznání, spíše než na celkový úspěch týmu, což je cílem. Přesto se mnoho podniků prvotně obrací tímto směrem, neboť neznají lepší alternativu. A tak když dojde na změny vaší organizační kultury, cukr a bič nefungují! To co skutečně funguje, je uznávaný model RESPEKTU od Dr. Paula Marciana, který vám poskytuje specifická a nenákladná řešení na míru, spolu s akčními plány založenými na sedmi principech angažovanosti zaměstnanců, které jsou prokázané a podložené desítkami let výzkumu a praxe. Ty vám umožní vyhodnotit situaci, diagnostikovat potíže a vyřešit angažovanost na pracovišti.
Nakladatelství: MotivPress (Založil/a: mitulka)

(více)  

Štítky

více  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace

Kimon
  21. 11. 2013, 9:12
Tyhlety rádoby chytré knihy do hloubky řešící firemní problémy nestojí za nic. Kupuje takové bláboly ještě někdo? Každý podnikatel by se měl ke svým zaměstnancům chovat férově, měl by je slušně odměňovat, ne doslova vykořisťovat a nebylo by pak potřeba těchto blábolů o motivaci a zapojení zaměstnanců (příkladem skvělého podnikatele byl jistě Baťa ve Zlíně). Knihu jsem skokově pročetl a zauvažoval, zda ji svižně neodstartuji přímým letem na zem do rohu místnosti. Myslím, že takové knihy si to zaslouží. JEDINÉ, CO MOTIVUJE ZAMĚSTNANCE JE VÝŠE ODMĚNY A SLUŠNÉ FÉROVÉ JEDNÁNÍ ŠÉFA, KTERÉHO SI OSOBNÉ OPRAVDU VÁŽÍM!