Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

Podtitul: Tvorba názvu/ obchodního jména krok za krokem


Originální název: Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky
Poprvé vydáno celosvětově: 2014

Nejnovější vydání:
Nakladatelství Zdeněk Bauer | NZB - 2014
ISBN: 978-80-904272-7-3
Počet stránek: 340
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Nakladatelství Zdeněk Bauer | NZB (2014) 978-80-904272-7-3 340

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou celou řadu kreativních tipů, jak při vytváření názvu postupovat a čeho se vyvarovat.
Podle doporučených postupů si můžete sami krok za krokem vytvořit obchodní jméno. Dozvíte se, která hlediska vzít v úvahu při změně názvu (rebranding) nebo při přeoznačení (rebadged, badge engineering). Autoři se nevyhýbají ani citlivému tématu pověsti, poctivosti a autenticitě obchodního názvu. Zmiňují také všechny klíčové zákonné požadavky, platné v České republice od roku 2014, vysvětlují rozdíly mezi dovětkem, zvláštním označením, obchodní značkou a ochrannou známkou.
Druhá část knihy obsahuje inspirativní příběhy více než tří stovek úspěšných obchodních názvů. V knize najdete mnohdy neznámé souvislosti ze světa obchodních značek. Na konkrétních příkladech zároveň lépe pochopíte, jak komunikace skrze atraktivní název může fungovat. (Založil/a: dadlinka)

(více)  

Štítky

více  
Autor neznámý Autor neznámý
*? - †?


Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace