Registrovat
Přihlášení
nebo
Ztracené heslo?
Na úvodní stránku Na úvodní stránku
Československá bibliografická databáze
Registrovat

Umění zprostředkovaného učení

0%
0 0
Hodnotit lze až po přihlášení
Zavřít Chcete knihu okomentovat, hodnotit či ji uložit do svého knižního seznamu? Začnete zde

Umění zprostředkovaného učení

Podtitul: Teoretická východiska a výzkum instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina.


Originální název: Umění zprostředkovaného učení
Poprvé vydáno celosvětově: 2008

Nejnovější vydání:
Togga - 2008
ISBN: 978-80-87258-02-6
Počet stránek: 121
Sdílet
  Facebook   Twitter   Zobrazit adresu   Poslat e-mailem
Kde kniha žije?
v oblíbených 0x v oblíbených
v přečtených 0x v přečtených
v knihovně 0x v knihovně
k přečtení 0x k přečtení
právě čte 0x právě čte
si přeje 0x si přeje
Skrýt  

Všechny obaly

Skrýt  

Všechna vydání knihy

Nakladatelství (rok) ISBN Počet stránek Poznámka
Togga (2008) 978-80-87258-02-6 121

Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a příbuzných oborů. Je také vhodným materiálem pro profesionály nebo rodiče, kteří program instrumentální obohacování znají a při práci nebo hře se svými dětmi užívají. (Založil/a: Jamesová)

(více)  

Komentáře



Nové komentáře můžete vkládat po přihlášení | Nemáte zde účet? - Rychlá registrace