Marketing kulturního dědictví a umění
Marketing kulturního dědictví a umění
Poprvé vydáno celosvětově: 2008
Radka Johnová 
Všechny obaly
O čem je kniha Marketing kulturního dědictví a umění?
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu (Založil/a: gabce)
(Zobrazit více
)

Statistiky
Vydání
Komentáře
U této knihy zatím nejsou žádné komentáře