Přispějte do knižní databáze
Přidat knihu Přidat autora

Marketing kulturního dědictví a umění

Marketing kulturního dědictví a umění
0%
Poprvé vydáno celosvětově: 2008
Radka Johnová
Více  
Marketing kulturního dědictví a umění
V obchodech(289 - 319 Kč)
Do mých knih

Všechny obaly

Chcete si knihu uložit do některého knižního seznamu?

Stačí se přihlásit, nebo registrovat.
Populárně-naučné

O čem je kniha Marketing kulturního dědictví a umění?

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu (Založil/a: gabce)
(Zobrazit více   )
V obchodech(289 - 319 Kč)
Do mých knih

Statistiky

Vydání

 
Kniha (1)
Nakladatelství (rok): Grada - 2008
ISBN: 9788024727240
Stran: 288

Komentáře

U této knihy zatím nejsou žádné komentáře

Přihlášení

nebo
Přes Facebook
Přes Google
Ztracené heslo?