Přispějte do knižní databáze
Přidat knihu Přidat autora

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

0%
Více  
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
V obchodech(49 - 303 Kč)
Do mých knih

Všechny obaly

Chcete si knihu uložit do některého knižního seznamu?

Stačí se přihlásit, nebo registrovat.
Odborná

O čem je kniha Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy?

Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (Založil/a: icekafe)
(Zobrazit více   )
V obchodech(49 - 303 Kč)
Do mých knih

Statistiky

Vydání

 
E-kniha (1)
Nakladatelství (rok): Grada - 2007
 Vyšlo jako e-kniha
ISBN: 9788024767246
Stran: 280
Poznámka: (pdf)

Komentáře

U této knihy zatím nejsou žádné komentáře

Přihlášení

nebo
Přes Facebook
Přes Google
Ztracené heslo?