Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Všechny obaly
O čem je kniha Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy?
Dozvíte se:-co je podstatou strategického a marketingového plánování a řízení a čím jsou důležité pro činnost firmy-co vše předchází sestavení marketingového plánu-jak pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit zisk a obrat firmy, upevnit svou pozici ve stále sílícím konkurenčním prostředí či jak si udržet zákazníky-jaké jsou vzájemné vazby mezi jednotlivými kroky strategického marketingu i jaké jsou následky těchto kroků ve firemní praxi-jak zajistit realizaci marketingového plánu, vývoj nových výrobků či služeb a marketingovou kontrolu (Založil/a: icekafe)
(Zobrazit více
)

Statistiky
Vydání
Nakladatelství (rok): Grada
- 2007
ISBN: 9788024767246
Stran: 280
Poznámka: (pdf)
Komentáře
U této knihy zatím nejsou žádné komentáře